obchodnej spoločnosti SMOTORS s.r.o., so sídlom: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, IČO:50 768 778, DIČ: 2120465655, IČ
DPH: SK2120465655, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 42780/N, ktorá je
držiteľom domény enjoyracing.sk a zároveň prevádzkovateľom internetového obchodu na stránke
https://www.enjoyracing.sk/.
Prevádzkovateľ vydáva tieto obchodné podmienky upravujúce využívanie a nakupovanie na stránke
https://www.enjoyracing.sk/.
I. Vymedzenie pojmov:
Prevádzkovateľ:
obchodná spoločnosť SMOTORS s.r.o., so sídlom: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, IČO:50 768 778, DIČ: 2120465655, IČ
DPH: SK2120465655 prevádzkujúca internetový obchod https://www.enjoyracing.sk/,(ďalej ako „Prevádzkovateľ“), na
ktorom ponúka verejnosti na predaj služby vo forme konkrétneho Zážitku.
Poskytovateľ služby:
subjekt ponúkajúci Zážitok prostredníctvom internetovej stránky Prevádzkovateľa. Poskytovateľ služby zabezpečuje a je
zodpovedný za realizáciu Zážitku na základe uplatnenia Zážitkového poukazu zo strany Držiteľa poukazu(ďalej ako
„Poskytovateľ služby“).
Prevádzkovateľ môže byť vo vzťahu k Držiteľovi poukazu (po jeho riadnom a včasnom uplatnení) zároveň aj
Poskytovateľom služby, t.j. poskytovateľom niektorých z ponúkaných Zážitkov.
Poskytovateľom služby toho – ktorého Zážitku môže byť však aj iný subjekt ako Prevádzkovateľ, a to na základe osobitnej
zmluvy, ktorú má Prevádzkovateľ uzatvorenú s takým Poskytovateľom služby. V takom prípade je Prevádzkovateľ
v postavení sprostredkovateľa predaja Zážitku ponúkaného zo strany Poskytovateľa služby, teda prostredníctvom
internetového obchodu https://www.enjoyracing.sk/ umožňuje a poskytuje Poskytovateľovi služby príležitosť uzatvárať
s kupujúcimi kúpne zmluvy s tým, že Prevádzkovateľ je na základe osobitnej zmluvy, ktorú má Prevádzkovateľ uzatvorenú
s takým Poskytovateľom služby, oprávnený v mene a na účet Poskytovateľa služby prijímať v mene Poskytovateľa služby
kúpnu cenu za Zážitok a vystavovať Zážitkový poukaz. Podmienky poskytovania toho – ktorého Zážitku sa okrem týchto
VOP riadia predovšetkým všeobecnými obchodnými podmienkami Poskytovateľa služby, ak boli vydané. Poskytovateľ
služby v takom prípade zodpovedá za súlad jeho všeobecných obchodných podmienok so všeobecne záväznými právnymi
predpismi, ako aj za ich súlad s týmito VOP Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ zabezpečí, aby pri záväznom objednávaní toho
– ktorého Zážitku prostredníctvom internetového obchodu https://www.enjoyracing.sk/ mal kupujúci možnosť sa oboznámiť
aj so všeobecnými obchodnými podmienkami konkrétneho Poskytovateľa služby.
Zážitok:
služba, ktorú ponúka Poskytovateľ služby prostredníctvom internetového obchodu https://www.enjoyracing.sk/.Zážitok
obsahuje špecifikáciu služby, cenu a podmienky využitia služby. Prevádzkovateľ po objednaní konkrétneho Zážitku vystaví
Kupujúcemu Zážitkový poukaz na následné absolvovanie samotného Zážitku za splnenia podmienok pre jeho uplatnenie
u príslušného Poskytovateľa služby (ďalej ako „Zážitok“).
Kupujúci berie na vedomie, že pri niektorých Zážitkoch sa určujú špecifické podmienky pre využitie Zážitkového poukazu,
ktoré musí spĺňať Držiteľ poukazu, ako napríklad dosiahnutie plnoletosti, držba vodičského preukazu typu B, oboznámenie
a súhlas s obchodnými podmienkami prevádzkovateľa trate, závodného okruhu, dobrý psychický a fyzicky stav účastníka
Zážitku, absolvovanie krátkej inštruktáže, podpísanie informovaného súhlasu, poučenia o povahe, rizikách a osobitných pravidlách regulujúcich používanie konkrétneho typu vozidla a správanie sa na príslušnom pretekárskom okruhu, prípadne
vyhlásenia o vlastnej hmotnej zodpovednosti pred absolvovaním toho – ktorého Zážitku a podobne.
Zážitkový poukaz:
je poukaz na Zážitok s unikátnym kódom skladajúcim sa z alfanumerických znakov a platnosťou oprávňujúci Držiteľa
poukazu, za splnenia podmienok pre jeho uplatnenie, na čerpanie konkrétneho Zážitku u Poskytovateľa služby
špecifikovaného v tomto poukaze. Zážitkový poukaz predstavuje jednak potvrdenie o uzatvorení kúpnej zmluvy medzi
Poskytovateľom služby a Kupujúcim podľa týchto obchodných podmienok a zároveň ide o nástroj, s ktorým je spojené právo
Držiteľa poukazu získať výmenou za Zážitkový poukaz ako protihodnotu zodpovedajúcu službu – samotný Zážitok
u Poskytovateľa služby. Neoddeliteľnou súčasťou Zážitkového poukazu sú priložené informácie, inštrukcie a podmienky
Poskytovateľa služby k realizácií Zážitku, ktoré musí Držiteľ poukazu spĺňať, resp. ktorými je Držiteľ poukazu povinný sa
riadiť (ďalej len ako „Zážitkový poukaz“).
Darčeková poukážka:
poukážka s unikátnym kódom skladajúcim sa z alfanumerických znakova platnosťou oprávňujúca Držiteľa poukazu uplatniť
si zľavu v hodnote uvedenej na tejto poukážke na budúci nákup Zážitku na stránke https://www.enjoyracing.sk/. Kupujúci
môže zakúpenú Darčekovú poukážku darovať tretej osobe - Držiteľovi poukazu. V takom prípade Kupujúci stráca nárok na
uplatnenie zľavy a tento nárok prechádza na Držiteľa poukazu. Minimálna hodnota Darčekovej poukážky je 150,- EUR.
u Poskytovateľa služby.
Prijaté platby od kupujúcich:
predstavujú peňažné plnenie zodpovedajúce kúpnej cene, ktoré Prevádzkovateľ prijal menom Poskytovateľa služby od
kupujúcich na základe sprostredkovaných kúpnych zmlúv, t.j. za predané Zážitky, na ktoré boli vystavené Zážitkové poukazy
a ktoré kupujúci v zákonnej lehote 14 dní od doručenia Zážitkového poukazu tieto nevrátili, t.j. neodstúpili od
sprostredkovanej kúpnej zmluvy. Prevádzkovateľ je ako sprostredkovateľ oprávnený v mene Poskytovateľa služby do
momentu uplatnenia Zážitkového poukazu uskutočňovať právne a faktické úkony, predovšetkým prijať odstúpenie od
sprostredkovanej kúpnej zmluvy na ten – ktorý Zážitok, resp. vrátiť kúpnu cenu kupujúcemu. Prevádzkovateľ, ak nie je
zároveň Poskytovateľom služby, je povinný po realizácii Zážitku s Poskytovateľom služby vysporiadať prijaté platby od
kupujúcich, a to na základe osobitnej zmluvy, ktorá bola medzi Prevádzkovateľom a Poskytovateľom služby uzatvorená.
Kupujúci:
fyzická, prípadne právnická osoba nakupujúca na stránke https://www.enjoyracing.sk/ (ďalej ako „Kupujúci“).
Držiteľ poukazu:
Kupujúci prípadne tretia osoba, v prospech ktorej bol Zážitkový poukaz zakúpený/Darčeková poukážka zakúpená, a ktorá
môže čerpať Zážitok na základe uplatnenia Zážitkového poukazu, resp. uplatniť si zľavu v hodnote uvedenej na Darčekovej
poukážke na nákup Zážitku na stránke https://www.enjoyracing.sk/ (ďalej ako „Držiteľ poukazu“). Na Držiteľa poukazu
prechádzajú všetky práva a povinnosti Kupujúceho vyplývajúce z týchto obchodných podmienok.
II. Objednanie Zážitkového poukazu, resp. Darčekovej poukážky:
Poskytovateľ služby uverejňuje Zážitky na stránke internetového obchodu https://www.enjoyracing.sk/, na čerpanie ktorých
si môže Kupujúci zakúpiť Zážitkový poukaz alebo Darčekovú poukážku na budúci nákup Zážitku.
Kupujúci objednáva Zážitkový poukaz na konkrétny Zážitok alebo Darčekovú poukážku na budúci nákup Zážitku najmä
vyplnením a záväzným odoslaním objednávkového formulára on-line na stránke https://www.enjoyracing.sk/. On –line
objednávkový systém zahŕňa aj výber spôsobu doručenia Zážitkového poukazu/Darčekovej poukážky a s tým súvisiacich
platobných podmienok pre úhradu kúpnej ceny. Uskutočnenie záväznej on-line objednávky zo strany Kupujúceho znamená,
že Kupujúci súhlasí aj s týmito obchodnými podmienkami a v prípade, že Prevádzkovateľ nie je zároveň Poskytovateľom
služby taktiež s ďalšími obchodnými podmienkami konkrétneho Poskytovateľa služby vzťahujúcimi sa k realizácii toho –
ktorého Zážitku, s ktorými Kupujúci mal možnosť sa pred uskutočnením záväznej objednávky oboznámiť.
Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný Zážitkový poukaz alebo Darčekovú poukážku cenu vo výške a podľa platobných
podmienok platných v deň odoslania objednávky (ďalej ako „Kúpna cena“). Všetky ceny Zážitkových poukazov na
jednotlivé Zážitky sú uvedené na stránke https://www.enjoyracing.sk/a zahŕňajú aj DPH v príslušnej výške.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny cien Zážitkov. V takom prípade je Prevádzkovateľ povinný informovať
Kupujúceho o novej cene Zážitkového poukazu, ktorú je potrebné zaplatiť (doplatiť) a o práve Kupujúceho odstúpiť od
kúpnej zmluvy, pokiaľ by novú cenu neakceptoval.
Kúpna zmluva medzi Poskytovateľom služby a Kupujúcim sa považuje za uzatvorenú podľa týchto obchodných podmienok
až dňom uhradenia ceny za Zážitkový poukaz, resp. za Darčekovú poukážku. Kúpna cena sa považuje uhradenú dňom
pripísania peňažných prostriedkov zodpovedajúcich kúpnej cene na platobné miesto označené Poskytovateľom služby, t.j. na
bankový účet Prevádzkovateľa. Kupujúci sa zaväzuje pri zadávaní platby uviesť platobné údaje (najmä správny variabilný
symbol) podľa platobných inštrukcií generovaných platobným systémom (alebo oznámených Prevádzkovateľom) po
uskutočnení záväznej objednávky. Prevádzkovateľ nezodpovedá za nemožnosť včasného spárovania platby s objednávkou
v prípade nesprávne zadaných platobných údajov pre uskutočnenie úhrady kúpnej ceny.
Kupujúci má možnosť Poskytovateľa služby požiadať o vystavenie faktúry pri uskutočňovaní objednávky prostredníctvom
objednávkového formulára, vyplnením príslušných údajov pre účely neskoršieho vystavenia faktúry (fakturačných údajov).
Daňové doklady vystavuje Poskytovateľ služby. Prevádzkovateľ, ak nie je zároveň Poskytovateľom služby, je povinný
s Poskytovateľom služby vysporiadať prijaté platby od kupujúcich, a to na základe osobitnej zmluvy, ktorá bola medzi
Prevádzkovateľom a Poskytovateľom služby uzatvorená. Povinnosti Poskytovateľa služby, vyplývajúce zo všeobecne
záväzných právnych predpisov, spojené s dodaním služby kupujúcemu, týmto nie sú dotknuté (predovšetkým vystavenie
daňového dokladu a odvedenie DPH). Právnická osoba, resp. fyzická osoba - podnikateľ, ako Kupujúci, má nárok na
obdržanie faktúry po zaplatení kúpnej ceny, ktorú vystaví Poskytovateľ služby, len ak o to Poskytovateľa služby požiada.
Kupujúci, ktorý Poskytovateľa služby požiada o vystavenie faktúry, vyjadruje súhlas s doručením elektronickej faktúry v
PDF formáte na e-mail uvedený v objednávkovom formuláre. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody, ktoré vzniknú
Kupujúcemu, prípadne Držiteľovi poukazu v dôsledku nesprávne uvedených informácií alebo údajov zo strany Kupujúceho,
prípadne Držiteľa poukazu.
III. Dodacie podmienky:
Prevádzkovateľovi vzniká povinnosť v mene Poskytovateľa služby vystaviť Zážitkový poukaz, resp. Darčekovú poukážku
a túto doručiť Kupujúcemu v dodacej lehote v závislosti od výberu spôsobu dodania a platby zo strany Kupujúceho.
Pri platbe na dobierku dodacia lehota na doručenie Zážitkového poukazu, resp. Darčekovej poukážky začína
Prevádzkovateľovi plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po obdržaní záväznej objednávky uskutočnenej zo strany
Kupujúceho. Pri ostatných spôsoboch platby (napr. platobnou kartou, bankovým prevodom) začína Prevádzkovateľovi
plynúť dodacia lehota prvým pracovným dňom nasledujúcim po pripísaní prostriedkov zodpovedajúcich kúpnej cene za
objednaný Zážitok na bankový účet Prevádzkovateľa.
Predpokladaná dodacia lehota uvedená na stránke https://www.enjoyracing.sk/ v rámci procesu uskutočňovania objednávky
pri konkrétnom spôsobe doručenia má informatívny charakter a nie je záväzná. Spravidla bude Zážitkový poukaz alebo
Darčeková poukážka Kupujúcemu doručená do 2 pracovných dní v prípade elektronického doručovania alebo do 7
pracovných dní v prípade doručovania na dobierku. Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorené dodanie Zážitkového
poukazu alebo Darčekovej poukážky zavinené doručovateľskou spoločnosťou (napríklad Slovenská pošta alebo kuriérska
spoločnosť) alebo elektronickou poštou.
Zážitkový poukaz alebo Darčekovú poukážku, ktoré boli objednané s výberom spôsobu doručenia „na dobierku“, sa
Kupujúci zaväzuje prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek vád tieto bezodkladne oznámiť Prevádzkovateľovi. To obdobne platí aj pri doručovaní elektronickou formou, najmä v prípadoch, ak Zážitkový poukaz alebo
Darčeková poukážka by neboli čitateľné, prípadne ak by elektronický súbor bol inak poškodený. Na oznámenie vád sa
vzťahujú ustanovenia o uplatnení reklamácie uvedené v ďalších častiach týchto obchodných podmienok. Kupujúci berie na
vedomie, že elektronický súbor so Zážitkovým poukazom/Darčekovou poukážkou bude štandardne vytvorený vo formáte
„.pdf“. Prevádzkovateľ nezodpovedá za technické problémy alebo nekompatibilitu softvéru na strane Kupujúceho.
V prípade, že si Kupujúci Zážitkový poukaz alebo Darčekovú poukážku, ktoré boli objednané s výberom spôsobu doručenia
„na dobierku“ neprevezme, Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade,
že si Kupujúci objednaný Zážitkový poukaz alebo Darčekovú poukážku neprevezme pri prvom doručení, a požaduje jeho
opätovné doručenie, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia.
Zážitkový poukaz alebo Darčeková poukážka doručovaná Kupujúcemu elektronicky sa považuje za doručenú v deň, kedy
bola odoslaná na emailovú adresu Kupujúceho uvedenú v objednávke, ak sa nepreukáže opak (napr. technické chybové
hlásenie, spadnutie servera a pod.). Prevádzkovateľ nezodpovedá za nedoručenie riadne objednaného Zážitkového poukazu
alebo Darčekovej poukážky z technických dôvodov, alebo z iných dôvodov, ktoré nebolo možné objektívne predpokladať.
V prípade takýchto objektívnych prekážok sa Prevádzkovateľ a Kupujúci zaväzujú vyvinúť primerané úsilie smerujúce
k náprave, najmä oznámením chybového hlásenia druhej zmluvnej strane, resp. Kupujúci sa zaväzuje bez zbytočného
odkladu informovať Prevádzkovateľa o tom, že mu Zážitkový poukaz alebo Darčeková poukážka nebola fakticky doručená
do emailovej schránky Kupujúceho uvedenej v objednávke v pravidelnej dodacej lehote. Kupujúci k takémuto oznámeniu
priloží doklad o úhrade kúpnej ceny.
IV. Vzťah medzi Prevádzkovateľom, Kupujúcim, resp. Držiteľom poukazu a Poskytovateľom služby:
Ak Prevádzkovateľ nie je zároveň aj Poskytovateľom služby, v takom prípade na základe osobitnej zmluvy Prevádzkovateľ
sprostredkúva predaj tých Zážitkov, ktoré ponúka a poskytuje takýto Poskytovateľ služby. V takom prípade Prevádzkovateľ
ako sprostredkovateľ vyvíja sprostredkovateľskú činnosť tým spôsobom, že Poskytovateľovi služby poskytuje online
obchodný priestor as tým súvisiace služby (napr. objednávkové a rezervačné služby) na internetovom obchode
https://www.enjoyracing.sk/, na ktorých Poskytovateľ služby ponúka na predaj Zážitky prostredníctvom Prevádzkovateľa
ako sprostredkovateľa.
Prevádzkovateľ na základe objednávky Kupujúceho v mene Poskytovateľa služby vystavuje Zážitkový poukaz alebo
Darčekovú poukážku. Prevádzkovateľ Kupujúcemu zodpovedá za riadne dodanie Zážitkového poukazu alebo Darčekovej
poukážky.
Prevádzkovateľ Držiteľovi poukazu zodpovedá za to, že na základe uplatnenia platnej Darčekovej poukážky bude mať nárok
uplatniť si zľavu v hodnote uvedenej na tejto poukážke na budúci nákup Zážitku na stránke https://www.enjoyracing.sk/.
Uplatnením platnej Darčekovej poukážky sa rozumie najmä zadanie unikátneho kódu v nej uvedeného v rámci
objednávkového formulára na nákup konkrétneho Zážitku na stránke https://www.enjoyracing.sk/.. Po uplatnení Darčekovej
poukážky a nákupe Zážitku Prevádzkovateľ vystaví Zážitkový poukaz znejúci na meno Držiteľa Darčekovej poukážky
s platnosťou do dátumu uvedeného v Darčekovej poukážke a následne sa vzťah a postup riadi analogicky, ako pri objednávke
Zážitkového poukazu.
Prevádzkovateľ Držiteľovi poukazu zodpovedá za to, že Poskytovateľ služby vystavený a platný Zážitkový poukaz prijme,
t.j. po jeho riadnom a včasnom uplatnení poskytne Držiteľovi poukazu výmenou zaň príslušný Zážitok. Prevádzkovateľ však
nezodpovedá Kupujúcemu za následné samotné plnenie Zážitku zo strany Poskytovateľa služby.
Za plnenie Zážitku ako služby v rozsahu a primeranej kvalite podľa jeho špecifikácie a podmienok jeho realizácie zodpovedá Poskytovateľ služby.
Prevádzkovateľ nevstupuje do zmluvného vzťahu medzi Držiteľom poukazu a Poskytovateľom služby, ktorý medzi nimi
vzniká momentom prijatia Zážitkového poukazu Poskytovateľom služby po jeho uplatnení zo strany Držiteľa poukazu.Prijatie Zážitkového poukazu Poskytovateľom služby sa považuje za rozhodný moment pre určenie, že Zážitkový poukaz bol
Kupujúcemu zo strany Prevádzkovateľa riadne dodaný.. Po prijatí Zážitkového poukazu Poskytovateľom služby sa zmluvný vzťah medzi Držiteľom poukazu a Poskytovateľom služby riadi prevažne obchodnými podmienkami Poskytovateľa služby
(t.j. zmluvný vzťah sa posúva do fázy, ktorá už bezprostredne smeruje k príprave a samotnej realizácii Zážitku).
Prijatím Zážitkového poukazu zo strany Poskytovateľa služby sa rozumie najmä záväzné potvrdenie rezervácie termínu
realizácie Zážitku, resp. iné konanie Poskytovateľa služby, z ktorého výslovne alebo konkludentne vyplýva, že Zážitkový
poukaz neodmieta prijať, napríklad faktické začatie poskytovania Zážitku. Poskytovateľ služby môže odmietnuť prijať
Zážitkový poukaz iba zo závažných dôvodov (toto môže spočívať najmä vo formálnych vadách Zážitkového poukazu, ako
chýbajúce alebo chybné údaje o Poskytovateľovi služby, označenia Zážitku, miesta dodania Zážitku, kódu Zážitkového
poukazu a podobne). Odmietnutie prijatia Zážitkového poukazu musí Poskytovateľ služby Držiteľovi poukazu písomne
odôvodniť pred začatím poskytovania Zážitku. Odmietnutie prijatia Zážitkového poukazu zo strany Poskytovateľa služby po
tom, čo bola z jeho strany záväzne potvrdená rezervácia termínu realizácie Zážitku na základe Zážitkového poukazu riadne
uplatneného zo strany Držiteľa poukazu je možná len vo výnimočných prípadoch hodných osobitného zreteľa hraničiacich
s nemožnosťou plnenia Zážitku. Odmietnutie prijatia Zážitkového poukazu je však potrebné odlíšiť od odmietnutia začatia
poskytovania Zážitku zo strany Poskytovateľa služby, ak Držiteľ poukazu nesplnil určité alebo špecifické podmienky pre
realizovanie/účasť na Zážitku, napríklad v prípade, že odmietne na mieste podpísať informovaný súhlas, predložiť
k nahliadnutiu vodičský preukaz a podobne.
Poskytovateľ služby je plne zodpovedný za plnenie Zážitku v rozsahu a kvalite podľa jeho špecifikácie v čase objednania
Zážitku, resp. za poskytnutie Zážitku Držiteľovi poukazu podľa podmienok uvedených v Zážitkovom poukaze, resp. podľa
obchodných podmienok Poskytovateľa služby. Poskytovateľ služby je taktiež zodpovedný za správnosť základného popisu a
podstatných informácií o Zážitku ako služby, vrátane podmienok jej využitia, ktoré Prevádzkovateľ na jeho žiadosť (na
zmluvnom základe) uvádza na stránke https://www.enjoyracing.sk/..
Kupujúci/Držiteľ poukazu berie na vedomie, že Prevádzkovateľ (pokiaľ nie je sám Poskytovateľom služby) nie je
zodpovedný za plnenie Zážitku. Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za žiadne škody vzniknuté v súvislosti s plnením Zážitku
zo strany Poskytovateľa služby. Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu je tak povinný uplatňovať svoje práva a povinnosti
vyplývajúce z plnenia Zážitku priamo u Poskytovateľa služby.
V. Postup a podmienky uplatnenia Zážitkového poukazu - Rezervácia termínu realizácie Zážitku:
Držiteľ poukazu uplatní Zážitkový poukaz v prbom kroku, že prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa na
stránke https://www.enjoyracing.sk/, resp. na emailovú adresu prevádzkovateľa info@enjoyracing.sk odošle Žiadosť o
rezerváciu termínu realizácie Zážitku. Voľné termíny pre realizáciu konkrétneho Zážitku sú orientačne uvedené na stránke
https://www.enjoyracing.sk/, v sekcii „Termíny“. V Žiadosti o rezerváciu termínu realizácie Zážitku je Držiteľ poukazu
povinný uviesť svoje kontaktné údaje, kód Zážitkového poukazu a navrhovaný termín realizácie Zážitku, a to výberom
z voľných termínov dostupných v čase odoslania žiadosti o rezerváciu termínu realizácie Zážitku
Rezervácia termínu realizácie Zážitku, ako aj samotná realizácia Zážitku je možná len v rámci platnosti Zážitkového
poukazu. Žiadosť o rezerváciu termínu realizácie Zážitku je Držiteľ poukazu povinný uskutočniť najneskôr 7 kalendárnych
dní pred navrhovaným, predbežne dostupným termínom realizácie Zážitku, najneskôr však 30 dní pred ukončením platnosti
Zážitkového poukazu, pokiaľ nie je v Zážitkovom poukaze uvedené inak, alebo pokiaľ sa zmluvné strany v konkrétnom
prípade nedohodnú inak, najmä s prihliadnutím na skutočne dostupné voľné termíny (napríklad z dôvodu zmeny kapacít
v mieste realizácie Zážitku na strane prevádzkovateľa trate/závodného okruhu).
Po doručení riadnej Žiadosti o rezerváciu termínu realizácie Zážitku Prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu, spravidla do 2
pracovných dní preverí platnosť Zážitkového poukazu a skutočnú dostupnosť termínu, resp. možnosť realizácie Zážitku
v danom čase a mieste u Poskytovateľa služieb a na základe toho v druhom kroku:
a) buď záväzne potvrdí Držiteľovi poukazu termín realizácie Zážitku a zašle potrebné informácie a podmienky k realizácií
Zážitku, najmä presné miesto konania Zážitku a kontaktné údaje zodpovednej osoby Poskytovateľa služby. Týmto sa
rezervácia termínu považuje za záväznú tak pre Držiteľa poukazu, ako aj pre Poskytovateľa služby;
b) alebo Držiteľovi poukazu navrhne iný vhodný termín/termíny, ajmä v prípade, že v predbežne zvolenom termíne nie je
realizáciu Zážitku z technických, prevádzkových, kapacitných alebo iných dôvodov zo strany Poskytovateľa služby
možné uskutočniť. Ak Držiteľ poukazu takto navrhnutý iný termín/niektorý z navrhnutých termínov potvrdí,
Prevádzkovateľ Držiteľovi poukazu zašle potrebné informácie a podmienky k realizácií Zážitku, najmä presné miesto
konania Zážitku a kontaktné údaje zodpovednej osoby Poskytovateľa služby. Týmto sa rezervácia termínu považuje za
záväznú tak pre Držiteľa poukazu, ako aj pre Poskytovateľa služby.
c) osobitne Prevádzkovateľ postupuje v prípade, že k odoslaniu Žiadosti o rezerváciu termínu realizácie Zážitku zo strany
Držiteľa poukazu dôjde menej ako 30 dní pred ukončením platnosti Zážitkového poukazu, avšak k záväznému potvrdeniu
termínu realizácie Zážitku nedošlo postupom podľa bodu a) vyššie. V takom prípade Prevádzkovateľ má právo ponúknuť
Držiteľovi poukazu na výber z dvoch najbližšie do úvahy prichádzajúcich reálne dostupných voľných termínov realizácie
Zážitku v rámci prevádzkovej sezóny daného kalendárneho roku (podľa prevádzkových podmienok prevádzkovateľa
závodného okruhu, letiska alebo inej trate). Ak zo strany Držiteľa poukazu nedôjde k včasnému potvrdeniu ani jedného
z takto ponúknutých (na výber daných) termínov, Zážitkový poukaz sa bude zo strany Držiteľa poukazu považovať za
neuplatnený, a teda po skončení jeho platnosti za exspirovaný.
d) Ak medzi Držiteľom poukazu a Prevádzkovateľom (konajúcim v mene Poskytovateľa služby) nedôjde k potvrdeniu
termínu realizácie Zážitku postupom podľa bodu b) vyššie, Prevádzkovateľ zašle na e-mailovú adresu Držiteľa poukazu
kontaktné údaje na Poskytovateľa služby pre dohodnutie osobitného termínu realizácie Zážitku. Držiteľ poukazu tým
preberá zodpovednosť za iniciatívu smerujúcu k včasnému dohodnutiu termínu realizácie Zážitku priamo
s Poskytovateľom služby. Pri dojednávaní vhodného termínu realizácie Zážitku Držiteľ poukazu a Poskytovateľ služby
postupujú v dobrej viere a vo vzájomnej súčinnosti tak, aby k realizácii Zážitku došlo počas platnosti Zážitkového
poukazu. Držiteľ poukazu sa najmä zaväzuje k návrhu termínov uskutočnených zo strany Poskytovateľa služby vyjadriť
včas, čo sa pre účely týchto obchodných podmienok rozumie najneskôr do 2 pracovných dní. Dosiahnutím vzájomnej
dohody o termíne realizácie Zážitku sa rezervácia termínu realizácie Zážitku považuje za záväznú tak pre Držiteľa
poukazu, ako aj pre Poskytovateľa služby.
O zmenu záväzne dojednaného termínu realizácie Zážitku môže Držiteľ poukazu požiadať Prevádzkovateľa, resp.
Poskytovateľa služby len jedenkrát počas platnosti Zážitkového poukazu, a to najneskôr 14 dní vopred pred dojednaným
termínom, pokiaľ sa s Poskytovateľom služieb nedohodne inak (pri dohadovaní a potvrdzovaní nového termínu sa analogicky
uplatní postup podľa bodu b) až d) vyššie).
Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo na zrušenie/navrhnutie zmeny termínu záväznej rezervácie z dôvodu mimoriadnej,
nepredvídateľnej alebo neodvrátiteľnej prekážky vzniknutej nezávisle na vôli Poskytovateľa služby (tzv. vyššia moc), najmä
z dôvodu prírodných, spoločenských alebo iných katastrof či udalostí (zemetrasenie, zosuv pôdy, erupcia, záplavy a
povodeň, úder blesku, výpadok energie, epidémia, pandémia, štátny bankrot, občianske nepokoje, štrajky, protesty, prevraty,
revolúcia, vyhlásenie stanného práva, vyhlásenie núdzového stavu, iné mimoriadne opatrenia verejných orgánov, prepuknutie
vojny, a podobne). Vyššou mocou podľa týchto VOP je aj nepriazeň počasia pri Zážitku, na ktorého riadne uskutočnenie
v dohodnutom termíne alebo bezpečnosť má počasie negatívny vplyv alebo iný dôvod uvedený v popise Zážitku (najmä
víchrica, silný vietor, lejak, búrka, poľadovica, a pod.) a taktiež technické príčiny, poruchy vozidla, alebo iné
nepredvídateľné alebo len ťažko predvídateľné okolností, ktoré môžu narušiť bezpečnosť alebo samotnú realizovateľnosť
Zážitku v mieste plnenia, vrátane prekážok na strane prevádzkovateľa závodného okruhu, letiska alebo inej trate. Uplatnenie
práva na zrušenie dohodnutého termínu z týchto dôvodov hodných osobitného zreteľa sa nepovažuje za porušenie
zmluvných podmienok zo strany Prevádzkovateľa, či Poskytovateľa služby, ale za legitímny postup vyvolaný objektívnymi
alebo inak dôležitými okolnosťami, ktoré znemožňujú alebo podstatne sťažujú realizáciu Zážitku v zodpovedajúcej kvalite
bez zavinenia Prevádzkovateľa či Poskytovateľa služby (liberačné dôvody). V prípade, že Prevádzkovateľ alebo
Poskytovateľ služby zruší dohodnutý termín realizácie Zážitku z uvedených dôvodov, má Držiteľ poukazu buď nárok na
absolvovanie Zážitku v náhradnom termíne, alebo na odstúpenie od zmluvy. Držiteľ poukazu však v takýchto prípadoch
nemá nárok na kompenzáciu vzniknutých nákladov, ani nárok náhradu škody či nemateriálnej ujmy v súvislosti s využitím
oprávnenia Prevádzkovateľa/Poskytovateľa služby na zrušenie termínu z uvedených dôvodov.
V prípade, že Držiteľ poukazu uskutočnil záväznú rezerváciu termínu realizácie Zážitku počas platnosti Zážitkového
poukazu, ale samotné zrealizovanie Zážitku nebolo možné z dôvodov na strane Poskytovateľa služby ani do vypršania
platnosti Zážitkového poukazu, má Držiteľ poukazu nárok na bezplatné primerané predĺženie platnosti Zážitkového poukazu
prinajmenšom o dobu trvania prekážok na strane Poskytovateľa služby alebo právo odstúpiť od zmluvy.
VI. Podmienky samotnej realizácie Zážitku:
Držiteľ poukazu je povinný dostaviť sa na miesto konania Zážitku v dohodnutom dátume a čase. V prípade nedostavenia sa
Držiteľa poukazu na miesto konania Zážitku v dohodnutom termíne bez predchádzajúceho náležitého ospravedlnenia sa
z dôležitých dôvodov, nastupuje nevyvrátiteľná právna domnienka, že k využitiu Zážitkového poukazu a k riadnej realizácii
Zážitku došlo ku dňu dohodnutého termínu realizácie Zážitku. V takom prípade sa Zážitkový preukaz bude považovať za
plne využitý, a to bez akýchkoľvek výhrad Držiteľa poukazu vo vzťahu k plneniu, resp. k realizácii Zážitku ako služby
poskytovanej zo strany Poskytovateľa služby, a teda v takom prípade Držiteľ poukazu nemá nárok na absolvovanie Zážitku v
náhradnom termíne, na odstúpenie od zmluvy, alebo na náhradu vzniknutých nákladov či prípadných škôd. Ospravedlnenie
Držiteľa poukazu za nedostavenie sa do miesta konania Zážitku v dohodnutom termíne možno uskutočniť len z dôležitých
a objektívnych dôvodov, ktoré neboli Držiteľovu poukazu známe v čase dohodnutia termínu realizácie Zážitku, teda nastali
neskôr, tieto dôvody nebolo možné z jeho strany predvídať ani pri vynaložení obvyklej opatrnosti, pričom tieto dôvody
Držiteľovi poukazu objektívne znemožňujú dostavenie sa v dohodnutom termíne do miesta realizácie Zážitku. Držiteľ
poukazu je povinný o týchto objektívnych a závažných prekážkach informovať Poskytovateľa služby ihneď po tom, čo sa
o nich dozvedel. Poskytovateľ služby nebude spravidla akceptovať ospravedlnenie sa Držiteľa poukazu tzv. „na poslednú
chvíľu“, nepriaznivú dopravnú situáciu alebo dôvody spočívajúce v iných záujmových prioritách Držiteľa poukazu.
Poskytovateľ služby bude spravidla akceptovať úraz alebo iné zhoršenie zdravotného stavu Držiteľa poukazu, ktoré mu tento
preukáže potvrdením o práceneschopnosti alebo iným obdobným potvrdením.
Držiteľ poukazu sa na mieste preukáže Zážitkovým poukazom, ktorý odovzdá Poskytovateľovi služieb, prípadné ním
poverenej osobe (spravidla zodpovedná osoba, ktorej kontaktné údaje boli uvedené pri potvrdení termínu realizácie Zážitku)
a taktiež predloží platný doklad totožnosti a iné dokumenty potrebné na preverenie, či Držiteľ poukazu spĺňa podmienky pre
absolvovanie daného Zážitku, ktoré vyplývajú z týchto obchodných podmienok a taktiež z ďalších podmienok Poskytovateľa
služieb vzťahujúcich sa k realizácii a účasti na konkrétnom Zážitku. Spravidla môže ísť najmä o predloženie vodičského
preukazu, podpísanie informovaného súhlasu, poučenia o povahe, rizikách a osobitných pravidlách regulujúcich používanie
konkrétneho typu vozidla a správanie sa na pretekárskom okruhu, prípadne vyhlásenia o vlastnej hmotnej zodpovednosti. Po
splnení podmienok účasti a krátkej zodpovedajúcej inštruktáži bude Držiteľovi poukazu umožnené absolvovanie samotného
Zážitku.
Poskytovateľ služby alebo ním poverená osoba si vyhradzuje právo odmietnuť Držiteľovi poukazu účasť na samotnom
Zážitku, ak tento nevie preukázať, že spĺňa podmienky pre absolvovanie daného Zážitku, alebo ak má vážne pochybnosti
o jeho spôsobilosti absolvovať Zážitok bez ohrozenia bezpečnosti personálu alebo ostatných účastníkov trate (pôjde najmä
o prípady zjavného opojenia alkoholickými nápojmi alebo prejavov inej intoxikácie, psychickej či fyzickej vyčerpanosti, iné
stavy vylučujúce spôsobilosť viesť vozidlo, zvýšená agresivita a pod.). Pre také prípady Držiteľ poukazu vyjadruje
predchádzajúci súhlas s podrobením sa dychovej skúške na prítomnosť alkoholu v dychu, prípadne testu koordinačných
a ovládacích zručností, ktoré vyhodnotí zodpovedná osoba určená Poskytovateľom služby, a svoje závery uvedie
v písomnom stanovisku spolu s odôvodnením. V prípade uznania alebo preukázania nespôsobilosti Držiteľa poukazu
absolvovať Zážitok, sa Zážitkový preukaz považuje za plne využitý s dôsledkami, ako v prípade absencie prítomnosti
Držiteľa poukazu v mieste a dohodnutom termíne realizácie Zážitku bez predchádzajúceho náležitého ospravedlnenia.
Nezistenie faktickej nespôsobilosti Držiteľa poukazu absolvovať Zážitok zo strany zodpovednej osoby Poskytovateľa služby,
nezbavuje právnej zodpovednosti samotného Držiteľa poukazu z dôvodu nesplnenia podmienok pre účasť na danom Zážitku,
napríklad v dôsledku poskytnutia nepravdivého vyhlásenia.
Odmietnutie účasti Držiteľa poukazu na Zážitku/začatia poskytovania Zážitku zo strany Poskytovateľa služby alebo ním
poverenej osoby z iných dôvodov je možná len vo výnimočných prípadoch a zo závažných dôvodov hodných osobitného zreteľa hraničiacich s nemožnosťou plnenia Zážitku (pôjde najmä o prípady náhlej zmeny počasia alebo vyššej moci; v takom
prípade sa postupuje obdobne ako v prípade využitia práva Poskytovateľa služby na zrušenie záväzne potvrdeného termínu
realizácie Zážitku). Tieto prípady je však potrebné odlíšiť od odmietnutia začatia poskytovania Zážitku, ak Držiteľ poukazu
nesplnil podmienky pre účasť/realizovanie Zážitku, napríklad v prípade, že odmietne na mieste podpísať informovaný súhlas,
predložiť k nahliadnutiu vodičský preukaz, je v stave vylučujúcom spôsobilosť viesť vozidlo, resp. absolvovať Zážitok
a podobne.
V prípade, že Držiteľ poukazu, prípadne ďalšie osoby s ním prítomné, pred alebo počas absolvovania Zážitku nedodržia
podmienky realizácie Zážitku, tieto VOP, resp. obchodné podmienky Poskytovateľa služby, porušia pravidlá používania
konkrétneho typu vozidla, pravidlá správania sa na pretekárskom okruhu, prevádzkovateľa okruhu, letiska alebo inej trate,
alebo iné s tým súvisiace podmienky, nedodržia pokyny inštruktorov, prípadne iných zodpovedných osôb poverených
Poskytovateľom služby, budú pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, má Poskytovateľa služby, resp. ním
poverená zodpovedná osoba právo na zrušenie alebo na okamžité prerušenie realizácie Zážitku bez nároku na absolvovanie
Zážitku v náhradnom termíne alebo na náhradu vzniknutých nákladov a škôd.
VII. Platnosť poukazu:
Platnosť Zážitkového poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia, pokiaľ nie je uvedené inak.
Platnosť Darčekovej poukážky je 6 mesiacov od dátumu vystavenia, pokiaľ nie je uvedené inak.
Platnosť Zážitkového poukazu a Darčekovej poukážky je pevná a nie je možné ju predĺžiť, pokiaľ nie je v týchto obchodných
podmienkach uvedené, alebo medzi zmluvnými stranami osobitne dohodnuté inak.
Platnosť Zážitkového poukazu a Darčekovej poukážky je možné predĺžiť v prípade, ak doba ich platnosti skončí mimo
prevádzkovej sezóny daného kalendárneho roka (spravidla október - apríl), a to o dobu najviac dvoch mesiacov v rámci
prevádzkovej sezóny nasledujúceho kalendárneho roka.
V prípade nevyužitia v rámci ich platnosti sa tieto považujú za exspirované a Kupujúci alebo Držiteľ poukazu stráca nárok na
jeho uplatnenie, na absolvovanie Zážitku, resp. stráca nárok na vrátenie sumy za nevyužité služby v prípade exspirovaného
Zážitkového poukazu, resp. za nevyužitie zľavy v prípade exspirovanej Darčekovej poukážky.
VIII. Výmena Zážitkového poukazu:
Kupujúci prípadne Držiteľ poukazu má nárok na výmenu platného Zážitkového poukazu, ktorý dovtedy nebol uplatnený (t.j.
pred uskutočnením záväznej rezervácie termínu), za iný Zážitkový poukaz z ponuky Zážitkov uvedených na príslušnej
webovej stránke Prevádzkovateľa. Výmena je možná iba za iný Zážitkový poukaz na Zážitok poskytovaný tým istým
Poskytovateľom služieb, a to v rovnakej alebo nižšej cene, ako cena pôvodného Zážitkového poukazu v čase jeho zakúpenia.
V prípade záujmu o výmenu za Zážitkový poukaz na Zážitok vo vyššej cene (platnej v čase uskutočnenia požiadavky na
výmenu), Kupujúci, prípadne Držiteľ poukazu uhradí rozdiel medzi týmito cenami.
Pre výmenu poukazu je nutné zaslanie požiadavky na e-mail: info@enjoyracing.sk s uvedením kódu pôvodného Zážitkového
poukazu, Poskytovateľa služby a presné označenie novo požadovaného Zážitku poskytovaného tým istým Poskytovateľom
služby. Nový Zážitkový poukaz bude vystavený s platnosťou do dátumu uvedeného v pôvodnom Zážitkovom poukaze, po
úhrade prípadného rozdielu v cene.
Obdobný postup, ako pri výmene Zážitkového poukazu, sa analogicky uplatní aj pri požiadavke konkrétneho Držiteľa
poukazu na zmenu v osobe, ktorá môže čerpať Zážitok u Poskytovateľa služby na základe Zážitkového poukazu. Držiteľ
poukazu v takom prípade Prevádzkovateľovi alebo Poskytovateľovi služby zodpovedá za to, že nová osoba spĺňa podmienky
pre realizovanie Zážitku u Poskytovateľa služby (napríklad vek, spôsobilosť viesť motorové vozidlo a pod.). Zmena v osobe
Držiteľa poukazu nie je možná bez predchádzajúceho súhlasu novej osoby.
IX. Reklamácie – reklamačný poriadok:
Reklamáciu objednaného a doručeného Zážitkového poukazu/Darčekovej poukážky je potrebné uskutočniť bezodkladne,
najneskôr do 14 kalendárnych dní od doručenia Zážitkového poukazu/ Darčekovej poukážky, a to písomne na adresu sídla
Prevádzkovateľa, prípadne e-mailom na adresu: info@enjoyracing.sk.
Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu je povinný v reklamácií uviesť detailný popis vady Zážitkového poukazu/Darčekovej
poukážky a kód poukazu, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje. Vada Zážitkového poukazu môže spočívať najmä v tom, že
Poskytovateľ služby odmietol Zážitkový poukaz prijať výmenou za poskytnutie Zážitku. Odmietnutie prijatia Zážitkového
poukazu je však potrebné odlíšiť od odmietnutia začatia poskytovania Zážitku zo strany Poskytovateľa služby, ak Držiteľ
poukazu nesplnil podmienky pre účasť/realizovanie Zážitku, napríklad v prípade, že odmietne na mieste podpísať
informovaný súhlas, predložiť k nahliadnutiu vodičský preukaz, je v stave vylučujúcom spôsobilosť viesť vozidlo, resp.
absolvovať Zážitok, a podobne.
Prevádzkovateľ je povinný vydať spotrebiteľovi bezodkladne po uplatnení reklamácie písomné potvrdenie, v ktorom uvedie
dátum, kedy spotrebiteľ reklamáciu uplatnil, čo je jej obsahom, aký spôsob reklamácie spotrebiteľ požaduje a kontaktné
údaje spotrebiteľa na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie. Spotrebiteľ je povinný oznámiť, aké právo si
zvolil už pri uplatnení reklamácie, alebo bez zbytočného odkladu po uplatnení reklamácie. Prevádzkovateľ je povinný do 30
dní od doručenia reklamáciu vybaviť a spôsobe jej vybavenia aj spotrebiteľa informovať. Po márnom uplynutí lehoty na
vybavenie reklamácie môže spotrebiteľ od zmluvy odstúpiť alebo požadovať primeranú zľavu. V prípade zamietnutia
reklamácie je povinný zaslať písomné vyjadrenie odôvodnenie zamietnutia reklamácie poštou prípadne e-mailom
Kupujúcemu, resp. Držiteľovi poukazu. V prípade oprávnenej reklamácie má Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu právo na
opravu, resp. opätovné doručenie bezvadného Zážitkového poukazu/Darčekovej poukážky s primeraným predlžením doby
platnosti prinajmenšom o dobu od vytknutia vady až po úkon Prevádzkovateľa, ktorým reklamácii vyhovuje, alebo na
odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci fyzická osoba – spotrebiteľ, ktorý objednáva prostredníctvom internetového obchodu https://www.enjoyracing.sk/
má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ
vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva. Ak Prevádzkovateľ odpovie na túto
žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z.
ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh môže spotrebiteľ podať
spôsobom určeným podľa § 12 Zákona 391/2015 Z. z. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická
osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom,
vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa
netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku
za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu prostredníctvom:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Ak je Prevádzkovateľ zároveň aj Poskytovateľom služby, kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený uskutočniť
reklamáciu poskytnutého Zážitku bezodkladne, spravidla do 14 kalendárnych dní od poskytnutia Zážitku písomne na adresu
sídla Prevádzkovateľa, prípadne e-mailom na adresu: https://info@enjoyracing.sk.
Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu je povinný v
reklamácií uviesť detailný popis vady poskytnutého Zážitku a kód poukazu, na základe ktorého bol Zážitok realizovaný.
Vada poskytnutého Zážitku môže spočívať najmä v neposkytnutí Zážitku po tom, čo Poskytovateľ služby uplatnený
Zážitkový poukaz prijal, v nesplnení objektívne merateľných kritérií kvality a rozsahu Zážitku ako služby uvedených v jeho
opise. Poskytovateľ služby je povinný vydať spotrebiteľovi bezodkladne po uplatnení reklamácie písomné potvrdenie, v
ktorom uvedie dátum, kedy spotrebiteľ reklamáciu uplatnil, čo je jej obsahom, aký spôsob reklamácie spotrebiteľ požaduje a
kontaktné údaje spotrebiteľa na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie. Spotrebiteľ je povinný oznámiť, aké
právo si zvolil už pri uplatnení reklamácie, alebo bez zbytočného odkladu po uplatnení reklamácie. Poskytovateľ služby je
povinný do 30 dní od doručenia reklamáciu vybaviť a spôsobe jej vybavenia aj spotrebiteľa informovať. Po márnom uplynutí
lehoty ba vybavenie reklamácie môže spotrebiteľ od zmluvy odstúpiť alebo požadovať primeranú zľavu. V prípade
zamietnutia reklamácie je povinný zaslať písomné vyjadrenie odôvodnenie zamietnutia reklamácie poštou prípadne e-mailom
Kupujúcemu, resp. Držiteľovi poukazu. V prípade oprávnenej reklamácie má Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu právo na
primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo v závažnejších prípadoch právo na odstúpenie od zmluvy. Ustanovenia týkajúce sa
alternatívneho riešenia sporov uvedené vyššie sa aplikujú primerane. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z
vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Ak Poskytovateľom služby je iná osoba ako Prevádzkovateľ, kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený uskutočniť
reklamáciu poskytnutého Zážitku bezodkladne, a to priamo u daného Poskytovateľa služby a spôsobom podľa reklamačných
podmienok daného Poskytovateľa služby.
Spotrebiteľ je oprávnený sa v prípade neuznania reklamácie, alebo akéhokoľvek iného sporu s Prevádzkovateľom alebo
Poskytovateľom služby obrátiť na nezávislé centrum riešení spotrebiteľských sporov Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI),
ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, p.
p.29, 827 99 Bratislava 27 a zahájiť bezplatný proces mimosúdneho konania. Podrobnosti o podmienkach a spôsobe
zahájenia mimosúdneho konania sú uvedené na stránkach https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-
sporov.soi
X. Storno objednávky:
Podľa § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe
zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov je kupujúci, ktorým je spotrebiteľ, oprávnený aj bez uvedenia dôvodu
odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní
odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, resp. v tomto prípade odo dňa doručenia Zážitkového poukazu, avšak len v prípade ak
v tejto lehote Držiteľ poukazu Zážitkový poukaz, resp. Darčekovú poukážku ešte nevyužil.
Ak Držiteľ poukazu Zážitkový poukaz v 14 dňovej lehote už uplatnil a Poskytovateľ služby uplatnený Zážitkový poukaz
prijal, pričom za splnenia podmienok samotnej realizácie Zážitku podľa týchto VOP a/alebo všeobecných obchodných
podmienok Poskytovateľa služby bol Zážitok poskytnutý alebo sa z iných dôvodov uvedených v týchto VOP Zážitkový
poukaz považuje za využitý, Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu stráca právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Kupujúci
vyhlasuje, že uskutočnením záväznej objednávky súhlasil s týmito obchodnými podmienkami a že bol riadne poučený o tom,
že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy po využití Zážitkového poukazu počas plynutia 14
dní odo dňa doručenia Zážitkového poukazu.
Prevádzkovateľ súčasne so sprístupnením týchto obchodných podmienok pri uskutočňovaní záväznej objednávky zároveň
poskytuje spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 3 zákona č. 102/2014 Z. z.:
„VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
– Komu: SMOTORS s.r.o., IČO:50 768 778, so sídlom: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, Slovenská republika
Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby* : ..............
– Dátum objednania/dátum prijatia* ..............
– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............
– Dátum ..............
* Nehodiace sa prečiarknite.“
Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť písomné. Toto písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy je nutné zaslať spolu so
Zážitkovým poukazom alebo Darčekovou poukážkou, dokladom o jeho kúpe a zaplatení kúpnej ceny a číslom bankového
účtu v tvare IBAN, na ktorý má byť vrátená suma poukázaná.
Prevádzkovateľ je povinný vrátiť plnú sumu za Zážitkový poukaz do 14 kalendárnych dní od doručenia písomného
oznámenia o odstúpení od zmluvy spolu s potrebnými náležitosťami. V prípade vrátenia Zážitkového poukazu Kupujúcim v
zákonnej lehote náklady na jeho vrátenie hradí Kupujúci.
V prípade, že Kupujúci chce od zmluvy odstúpiť po uplynutí 14 dní od doručenia Zážitkového poukazu/Darčekovej
poukážky, je možné vrátiť Zážitkový poukaz alebo Darčekovú poukážku do 30 dní od jej doručenia, za predpokladu, že ešte
nedošlo k jeho využitiu. V takomto prípade bude Kupujúcemu účtovaný storno poplatok vo výške 15% z celkovej hodnoty,
minimálne však vo výške 15 Eur. O túto sumu bude znížená suma zaslaná na bankový účet Kupujúceho.
Prevádzkovateľ alebo Poskytovateľ služby môže odstúpiť od zmluvy v prípade porušenia zmluvných povinností Kupujúcim,
resp. v prípade nemožnosti realizácie objednaného Zážitku zo strany Poskytovateľa služby. V takomto prípade je
Prevádzkovateľ alebo Poskytovateľ služby povinný vrátiť plnú sumu za objednaný Zážitkový poukaz, resp. Darčekovú
poukážku najneskôr do 14 dní od písomného odstúpenia od zmluvy na bankový účet Kupujúceho, resp. Držiteľa poukazu.
Prevádzkovateľ má v prípade zistenia nesprávnych, resp. inak neplatných informácií uvedených v popise Zážitku, kvôli
ktorým nemôže byť Zážitok ponúkaný, právo stiahnuť Zážitok z ponuky a odstúpiť od uzatvorených kúpnych zmlúv. V
takomto prípade sa všetky vystavené Zážitkové poukazy k danému Zážitku rušia a Kupujúcim bude na kontaktné údaje
oznámené odstúpenie od zmluvy, resp. zrušenie Zážitkového poukazu a na bankový účet do 14 dní vrátená plná cena za
objednaný Zážitok.
Kupujúci alebo Držiteľ poukazu môže odstúpiť od zmluvy v prípade, že Poskytovateľ služby alebo
Prevádzkovateľ objednaný Zážitok ďalej neponúka. V takomto prípade má Kupujúci alebo Držiteľ poukazu nárok na:
- vrátenie plnej výšky kúpnej ceny daného Zážitku; Prevádzkovateľ je povinný do 14 kalendárnych dní zaslať túto čiastku na
bankový účet Kupujúceho alebo Držiteľa poukazu.
alebo
- výmenu za iný Zážitkový poukaz v rovnakej alebo nižšej cene ako cena daného Zážitkového poukazu v čase jeho
zakúpenia. V prípade záujmu o výmenu za Zážitkový poukaz vo vyššej cene Kupujúci alebo Držiteľ poukazu uhradí rozdiel
medzi týmito cenami.
V prípade nemožnosti realizácie objednaného Zážitku zo strany Poskytovateľa služby alebo Prevádzkovateľa z dôvodu
zákazu/obmedzenia vydaného orgánom verejnej správy alebo obdobnou inštitúciou, prípadne kvôli technickým problémom
neumožňujúcim realizáciu objednaného Zážitku podľa uvedenej špecifikácie a podmienok využitia, bude Kupujúcemu alebo
Držiteľovi poukazu predĺžená platnosť Zážitkového poukazu minimálne o také obdobie, o ktoré bola skrátená možnosť
využitia objednaného Zážitku v sezóne jeho realizovateľnosti. Kupujúci alebo Držiteľ poukazu má v takomto prípade tiež
nárok na výmenu za iný Zážitkový poukaz v rovnakej alebo nižšej cene ako cena daného Zážitkového poukazu v čase jeho
zakúpenia. V prípade záujmu o výmenu za Zážitkový poukaz vo vyššej cene Kupujúci alebo Držiteľ poukazu uhradí rozdiel
medzi týmito cenami.
XI. Súkromie a zásady spracovania a ochrany osobných údajov:
Prevádzkovateľom osobných údajov je vždy tá spoločnosť, ktorej Kupujúci alebo Držiteľ poukazu poskytol svoje osobné
údaje, ktorá určila účel a prostriedky spracúvania osobných údajov, zjednodušene teda tá spoločnosť, ktorá rozhoduje, prečo
a takisto aj akým spôsobom budú osobné údaje spracúvané. V kontexte využívania webovej stránky
https://www.enjoyracing.sk/, správcom osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)
2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len: "GDPR")
je Prevádzkovateľ -teda spoločnosť SMOTORS s.r.o., so sídlom: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, IČO: 50 768 778, zapísaná v
Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 42780/N. Kontaktné údaje správcu osobných údajov sú:
− adresa: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, Slovenská republika
− email: info@enjoyracing.sk
− telefón: +421 903 121 373
Osobnými údajmi sú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou
fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor,
napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo pomocou jedného alebo viacerých
špecifických faktorov, fyziologických, genetických, mentálnych, ekonomických, kultúrnych alebo spoločenských. Správca
osobných údajov nemenoval poverenca, resp. zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.
Správca osobných údajov spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytli alebo osobné údaje, ktoré správca získal na základe
plnenia Vašej objednávky. Správca spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nevyhnutné pre plnenie zmluvy,
alebo údaje, ktoré spracováva v súlade s s oprávneným záujmom Prevádzkovateľa, alebo pri ktorých kupujúcich žiada
o súhlas na ich spracovanie.
Nad rámec uvedeného, Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu súhlasí s uvedením slovného hodnotenia Poskytovateľa služby na
stránke Prevádzkovateľa (tzv. „referencie“ alebo „spätná väzba“), ktoré Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu uviedol na stránke
www.enjoyracing.sk, resp. v aplikácií pridruženej k stránke. V prípade použitia fotografie k slovnému hodnoteniu, udeľuje
Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu časovo a geograficky neobmedzenú licenciu bez nároku na odplatu na použitie fotografie
Prevádzkovateľom alebo Poskytovateľom služby za účelom prezentácie Zážitku, na marketingové alebo reklamné účely. V
prípade, že sa na predmetnej fotografii nachádzajú iné osoby, Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu je povinný zaistiť súhlas s
použitím diela a podobizne všetkých týchto osôb. Za prípadné porušenie tejto povinnosti nenesie Prevádzkovateľ žiadnu
zodpovednosť.
Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je:
− plnenie zmluvy medzi Vami a správcom podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR,
− oprávnený záujem správcu na poskytovaní priameho marketingu (pre zasielanie obchodných oznámení a
newsletterov) podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR.
Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich so
zmluvného vzťahu alebo všeobecne záväzných právnych predpisov medzi Vami a správcom; pri objednávke sú vyžadované
osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky alebo poskytnutia Zážitku (identifikačné údaje, meno,
priezvisko, dátum narodenia, adresa, kontaktné údaje: telefónne číslo, e-mail).
Poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzatvorenie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie
je možné zmluvu uzavrieť alebo ju plniť zo strany správcu. Zo strany správcu neprichádza k automatickému individuálnemu
rozhodovaniu v zmysle čl. 22 GDPR.
Doba, po ktorú sú osobné údaje spracúvané a uchovávané, závisí od účelu spracúvania a je určená Správcom ako
prevádzkovateľom alebo príslušnými právnymi predpismi (napríklad zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach).
Správca uchováva osobné údaje:
− po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim, resp.
Držiteľom poukazu a správcom a uplatňovania nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od
ukončenia zmluvného vzťahu)
− po dobu, kým je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie 10 rokov, ak sú
osobné údaje spracovávané na základe súhlasu.
Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov správca osobné údaje vymaže.
Príjemcovia osobných údajov sú osoby:
− podieľajúce sa na dodaní tovaru/služieb/realizácii platieb na základe zmluvy, predovšetkým osoby
v zamestnaneckom alebo inom obdobnom pomere k Prevádzkovateľovi a Poskytovatelia služieb
− zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu
− zaisťujúce marketingové služby
Správca nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej zeme (mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia
osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia cloudových služieb.
Ďalej máte právo podať sťažnosť dozornému orgánu na Úrade pre ochranu osobných údajov SR, Hraničná 12, 820 07
Bratislava, SR; v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.
Správca prehlasuje, že prijal všetky technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov. Správca prijal
technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v písomnej podobe.
Odoslaním záväznej objednávky z internetového objednávkového formulára kupujúci potvrdzujú, že boli oboznámení s
podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu akceptujú. S týmito podmienkami kupujúci súhlasia
zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom objednávkového formulára.
Správca je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojej
internetovej stránke https://www.enjoyracing.sk/.
XII. Záverečné ustanovenia:
Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na stránke https://www.enjoyracing.sk/ a nahrádzajú predchádzajúce
znenie obchodných podmienok, vrátane ich súčastí, pričom sú k dispozícii v sídle a prevádzkach Prevádzkovateľa a
elektronicky na vyššie uvedenej internetovej stránke. Vzťahy, ktoré neupravujú tieto VOP, sa riadia všeobecne záväznými
právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
Odoslaním záväznej objednávky z internetového objednávkového formulára kupujúci potvrdzujú, že boli oboznámení
s týmito VOP a že ich v celom rozsahu akceptujú. S týmito VOP kupujúci súhlasia zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom
internetového objednávkového formulára.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto VOP. Akékoľvek zmeny týchto VOP
nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke https://www.enjoyracing.sk/.
Právne vzťahy vyplývajúce z kúpnej zmluvy sa spravujú všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase
uskutočnenia záväznej objednávky. Ak však Prevádzkovateľ zmení VOP, a ich novú verziu zašle kupujúcemu, resp.
Držiteľovi poukazu emailom na e-mailovou adresu, ktorú Prevádzkovateľovi poskytol predtým, ako došlo k využitiu
Zážitkového poukazu, má kupujúci, resp. Držiteľ poukazu právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní odo dňa doručenia novej verzie VOP. Ak toto svoje právo nevyužije, alebo počas plynutia tejto lehoty Zážitkový poukaz uplatní, má
za to, že s novým oznámeným znením VOP súhlasí.
Ustanovenia osobitne dojednávaných zmlúv majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP a dispozitívnymi ustanoveniami
všeobecne záväzných právnych predpisov.